lördag 19 februari 2011

Vilken härlig dag...





Vi startade denna lördag med en lååång frukost följt av en underbar promenad i den gnistrande solen. Klär man sig varmt är det så härligt, trots de 15 minusgraderna som termometern visade.

På eftermiddagen har en av mina fina vänner varit här. Vi gick en lika härlig promenad för att sedan värma oss med en god kopp te och lite andra godsaker...;)
Mycket prat blev det, vilket inte är så konstigt med tanke på hur länge sedan det var vi träffades.
Även fast det går så långt mellan gångerna så har vi alltid lika trevligt tillsammans när vi väl träffas. Det var jättekul att hon kom och hälsade på mig idag. Jag hoppas att vi kan ses snart igen. 

Nu ska jag titta vad min kära sambo gör.
Ha nu en underbar lördagskväll.

Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar