fredag 4 februari 2011

Fredagsbilder

Nu är hela huset nystädat och fint. Helgen är här och det känns så skönt. Blir en lugn och skön hemmakväll, där man bara kan slappa i soffan, med allt som hör fredagsmyset till. 

Egentligen ville jag bara titta in en snabbis och önska er en underbar helg. Idag får ni fler bilder på vårt ljuva sovrum. Som är långt ifrån färdigställt, men en bra bit på väg i alla fall...


  





Den gamla kökssoffan fyndade jag i somras på blocket.  Jag har länge, länge velat ha en vacker soffa som jag skulle kunna måla vit och göra om till sänggavel. Jag har letat och letat och en dag så dök den bara upp, dessutom till ett rimligt pris. En burk med vit färg och en med grå, lite slit och några vackra ord att texta på den, så blir den nog precis som jag tänkt mig till slut. 


Här kommer även några bilder på våra sovrumstavlor. Jag tyckte att dessa var så underbara och kände att de skulle passa perfekt här inne.
Att starta varje ny underbar dag med att min blick möts av dessa vackra motiv och att få vakna upp i detta ljusa rum, det är ljuvligt.











 



Hoppas ni får en härlig fredagskväll
Kramar Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar