måndag 7 februari 2011

Ny vecka...




En ny vecka har startat och nu är det mycket att se fram emot.

Jag är så otroligt glad...
...den här veckan kommer min älskade systeryster hem, med sin lilla familj. Inte bara för att hälsa på, utan för att flytta hem på riktigt. De har fått tag i en jättefin lägenhet där jag hoppas de kommer att trivas. Det ska bli så skönt att avståndet mellan oss kommer att minska så. Tänk nu kan vi äntligen få träffas, så ofta vi vill.

Det innebär ju även att jag ska få träffa min lilla systerson för första gången. Ska bli så spännande att få se honom och så mysigt att få snuffa lite på den lilla prinsen. Jag är så förväntansfull...

Nu är det dax för en skogspromenad med Diezel. Hoppas ni får en bra start på veckan.

Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Grattis till dig Moster Ida! Skönt att de kommer att bo nära dig nu.. så du kan mysa med prinsen! Hälsa så mycket o krama familjen från mig. Hoppas vi ses snart, många kramar från oss! Gunilla

    SvaraRadera