söndag 27 februari 2011

Födelsedagsfirande hela helgen lång...





Hela denna underbara helg har gått i födelsedagsfirandets tecken. Har lite svårt att förstå att jag har fyllt så många år, ibland känner jag mig ju fortfarande som när jag var liten. Men men åren knatar på och denna gången blev jag 27...

Dagen idag startade med ett uppvaknande av att min underbara collie kom och hoppade upp i sängen och gosade ner sig tätt intill matte. Husse höll på och gjorde i ordning födelsedagsbrickan, men Diezel tyckte att det tog för lång tid så han gick i förväg för att fira sin matte.
-Min gooa lilla hund!!
Efter en liten stund kom i alla fall älsklingen med brickan och på den fanns allt jag kunde önska: smörgåstårta, o´boj, tända ljus och fina presenter.






Det är så kul att fylla år!!
Jag har blivit så bortskämd och uppvaktad den här helgen Jag har fått så mycket vackra blommor och så otroligt bra och fina presenter. Man känner sig ju som barn på nytt...
...och jag älskart!!

Men efter denna härliga dag känner jag att det börjar bli dax att krypa ner under duntäcket för att sluta mina blå, det ska bli så skönt att få slumra in.
Imorn tänkte jag visa er alla fina födelsedagspresenter jag har fått.


Natti natti mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar