måndag 4 april 2011

Det kliar i mina fingrar...




Det är så underbart nu när våren äntligen är här. Det riktigt kliar i fingrarna efter att få börja påta i jorden. Idag fixade jag till med lite penséer och annat smått och gått utanför groventrén. Penséerna ser inte mycket ut för världen än, men snart så...
...Det är verkligen en ljuvlig årstid vi har alldeles precis framför oss nu och jag njuter av detta i fulla drag!!



  

    



Jag fick hjälp av min fina Vincent...






Jag håller på och ändrar lite här på bloggen för jag har inte riktigt varit nöjd med utseendet. Men nu tror jag snart att alla bitar börjar falla på plats. Det kanske är ett par ändringar till som behöver göras, jag hoppas att ni har överseende med detta ifall det råkar se lite konstigt ut nån dag. Ni får gärna komma med förslag om det är något som ni inte tycker blir bra...





Kram kram och god natt...



1 kommentar:

  1. Din blog blir jätte bra precis som allt annat du gör:)
    Och så tjusigt det blir utanför huset och fina katten var med och greja:)

    Ha det:)
    Kram Kram<3

    SvaraRadera