tisdag 25 januari 2011

Tisdag tillsammans med ett snöööö-monster...

Igår var jag på mitt tredje yoga-pass. Det känns rejält i kroppen efter varje gång, men på ett mycket skönt sätt. Jag har nu köpt ett klippkort, så jag inte behöver betala varje gång jag kommer dit. Så nu har jag minst 10 yoga-pass till framför mig. Först tyckte jag att det kändes som alldeles för mycket pengar (med 145kr/gång). 

Men nu försöker jag se det mer som en investering i mig själv. En investering för att jag själv ska få må bra. 
Jag tänkte såhär: 
Vissa människor lägger ju hur mycket pengar som helst på att röka, snusa, spela eller dricka, så då kan väl jag lägga dessa pengar på att gå på yoga i stället.


Här hemma har vi precis ätit lunch och är nu mätta i magen. Var till vårdcentralen en sväng på förmiddagen och nu ska jag klä mig varmt och ge mig ut i det gråa och kalla januarivädret, tillsammans med den här...






...mitt lilla snö-monster i närbild!

Ha en bra tisdag!
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar