måndag 3 januari 2011

Härliga måndag!




Idag har det varit en underbar måndag!
Startade dagen med min mindfulness-träning, följt av en morgonpromenad med Diezel. Sen åt jag frukost innan det bar av till sjukgymnastiken.

På eftermiddagen har jag och min finaste granne gått på en härlig promenad med hundarna. Det är så kul att hennes hund och Diezel leker så bra och har så roligt tillsammans. Efter promenaden följde vi med in och vi satte oss med en varsin god kopp te och fikade framför den öppna brasan.
Så himla mysigt!!

Just nu sitter jag här med fina Vincent i knät. Det är mattes lilla kisse det. Alltid härligt att få lite extra kvallitetstid med mina underbara djur, som skänker mig så mycket glädje. 
Jag är så glad och lycklig över allt jag har runt omkring mig och alla nära och kära. Och jag är så glad för jag har så mycket roligt att se fram emot den närmsta tiden:

Min älskade systeryster och hennes sambo ska snart flytta från storstaden och hemåt igen. Det ska bli så härligt att få ha dem på hemmaplan. Det bästa av allt är att syrran och jag kommer att kunna träffas så ofta vi vill.

-Ska jag berätta något mer?
Jag ska bli moster!!
Min syster och hennes J ska få en liten. Det är knappt man kan förstå det och nu är det inte långt kvar heller. Jag har vetat om det sen i maj, men jag tror inte riktigt att jag har förstått det ändå. Nu är det inte ens en månad kvar tills den där lilla ska titta fram. Det ska bli så spännande och man undrar så vad det ska bli för en trollunge. Jag är så otroligt lycklig för deras skull!!

Nu ska jag tända en massa ljus och sen ska jag sätta mig med en bok och mysa i "favvo"-rummet.

Ha en trevlig kväll.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar