torsdag 16 december 2010

Nu kan jag bara njuta...




Vilken underbar känsla!

Idag inhandlade jag de allra sista julklapparna och julkorten har lagts på lådan.
Här hemma står jule-ljusen och brinner. Granen står så grön och grann i stugan. Den är klädd med pepparkakor, röda sidenband, mina röda julgranskulor, vinter-kottar, polkagrisstänger, några glas-änglar och de vita vackra fåglarna. 

Julens alla dofter, sprider sig ikapp med lukten av hela det nystädade huset och alla mattorna som är skakade i snön.
-Det är så ljuvligt!

Amaryllisknopparna är på väg att slå ut tillsammans med hyacinterna. Idag inhandlade jag 2st nya julstjärnor, dessa fick bli vita så de även passar in till nyår. 
Alla klapparna ligger nu inslagna, där under julgranen.
Förväntan är stor...

För första gången i hela mitt vuxna liv, kommer jag äntligen att bara få njuta av hela den kommande julveckan.
-Det finns inga måsten, jag kommer inte att behöva stressa, jag tänker bara gör det jag känner för och det som verkligen faller mig in. Det ska bli så underbart!!

Nu är det dax för kvälls-promenaden med Diezel, sen lite mat innan jag ska krypa ner i ett varmt och välbehövligt bad.

Kram till er alla...

1 kommentar:

  1. Det låter helt underbart.
    Och jag vet att duu är väl värd det,och behöver bara få vara:)
    Kram.

    SvaraRadera