onsdag 30 mars 2011

Onsdag idag...





Solen stiger över slätten och det ser ut att vara rktigt skönt där ute. Denna onsdag tänkte jag  plantera om mina övervintrade pelargoner. Jag skulle ha tagit fram dem för en månad sedan, men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Om en halvtimma kommer älsklingen in och då ska vi äta lite frukost. Men jag tror att jag ska twista iväg till skogen och lägga ett spår till Diezel innan. Tänkte att jag skulle försöka mig på ett spåra lite med honom nu på förmiddagen.

På eftermiddagen ska jag åka och hämta min pappa som har varit och opererat sig. Ska skjutsa hem honom till mammi och tänkte passa på att sova över och få lite kvalitetstid med min underbara familj. Även min fina systeryster är hemma, så då får jag snosa lite på bebisen också. Låter som denna dag har potential till att bli en riktigt härlig dag.

Hoppas även ni får en härlig dag!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar