lördag 5 mars 2011

Solen går ner bakom trädtopparna...





Vilken vacker dag det har varit idag!!
Solen har lyst med sina värmande strålar från en klarblå himmel. Dessa värmande strålar gör så takdroppet kommer igång och nu är taken snart helt fria från snö.

Denna dag startades med mitt allra första  hahtayoga-pass. Kändes riktigt bra efteråt!! När jag kom hem därifrån satte jag mig i solen en liten stund för att sedan gå in och hjälpa A med maten. På eftermiddagen har vi varit och gratulerat sötaste Rasmus (älskligens fina brorson) på hans födelsedag. Han är så otroligt fin och goo den lilla killen, som redan har blivit 4år.


Tänk i kväll var vi ute och gick med Diezel, vi kom hem vid halv sex-tiden och först då höll solen på att gå ner bakom trädtopparna. Jag är så glad att dagarna har blivit så pass mycket längre. Allt blir så mycket lättare nu när vi börjar närma oss (vad jag kallar) den bästa årstiden på hela året. Allt blir ljusare, varmare och mer livfullt för var dag som går. Jag tycker det är så härligt.

Nu får det bli lite lördagsmys med pizza framför TV:n tillsammans med älsklingen. I morgon bitti blir det nästa hahtayoga-pass för min del. Sen kommer mina underbara föräldrar och hälsar på.
-Jag ser verkligen fram mot morgondagen!


Ha nu en mysig lördagskväll.
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar