torsdag 24 mars 2011

Underbara torsdag...



I morse vaknade jag av en alldeles strålande sol.
-Det känns så härligt. 

I måndags tog jag en bild genom köksfönstret, då var hela marken täckt med snö. Idag tänkte jag bara visa er hur snabbt snön försvann härifrån. På bara ett par dagar var all snö som spårlöst försvunnen.
Nu på morgonen tog jag denna bild på samma ställe genom köksfönstret och plötsligt fick man en helt annan vy där snön bara var ett minne blott. Visst är det underbart. 



   Bild tagen i måndags.........det här är tre dagar senare.


Idag har jag och Diezel varit in till stan och gått på promenad med lilla Alexander. Och träffat min fina syster som bjöd mig på mat. Jag hade med mig kameran och tog under promenaden ett par bilder på några riktiga vårtecken. Dessa tänkte jag visa er i morgon. Ledtråden är Gult...  

Nu har jag precis tagit kopp te och så har jag varit riktigt onyttig genom att mumsa i mig en supergod semla, som älskligen köpte åt mig. Mmuuumms...


Ha det bra i solskenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar