torsdag 1 december 2011

Välkommen December...


Idag välkomnar jag december månad med öppen famn!! 
Jag gillar den här mysiga tiden som vi har framför oss nu. Dofterna, stämningen och allt vad det innebär. Detta är tiden på året då längtan är stor. Snart är julen här.
I vårt hus har julstämningen redan infunnit sig till fullo. På dörren hänger adventskransen, inne doftar det av hyacinter och pepparkakor och i helgen tände vi det första ljuset i adventsljusstaken.

Fick för mig att jag skulle skapa en liten adventskalender här på bloggen. Varje dag öppnar vi en ny lucka. Det här med tänkvärda ord är något som ligger mig mycket varmt om hjärtat.
Därför kommer Mitt Ljuvliga Lantliv bjuda er på ett nytt citat här varje dag.
Hoppas att ni kommer att finna samma glädje i citaten som jag själv gör.

Ha nu en underbar start på December månad.
Kramar Ida


ps. fösta luckan öppnar vi redan idag :) ds

1 kommentar:

  1. Vad fint du gör hemma! Tack för rosen och sällskapet. Kramar från I & A.

    SvaraRadera