tisdag 20 december 2011

Julen här hemma del 2

Badrummet

 Nu kommer det några bilder från julen på badrummet. Här fick färgerna gå i rött vitt och grönt. Jag julade enkelt till det med lite granris, röda julgranskulor, en hyacint och lite andra röda detaljer.

 

 Det fina tvättfatet och kannan fick jag av mamma i våras. Jag blev så otroligt glad över det. 
Tycker att det är så himla vackert och att det passar så bra i vårt badrum.

 



 Egentligen gillar jag inte plastblommor. Men just här inne bor det faktiskt tre stycken...


 ...Dessa fick lite julpynt i form av en varsin gammal julgranskula i glas.


Även min vackra tvålkopp tilldelades en julkula och lite annat...


Hjärtantvålen har jag själv pysslat till :)


Denna vackra sminkväska fick jag i födelsedagspresent för några år sedan.
Tyckte att den passade riktigt bra ihop med allt det andra röda.




Så fort jag orkar ladda in fler bilder så kommer del 3 av julen här hemma...
Men nu är det dags för mig att gå och krama kudden.

Natti natti mina vänner
Kramar Ida

 ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar