onsdag 7 december 2011

Dagens lucköppning 7 December

Idag är det den 7 december och de första snöflingorna för i år dalar nu ner utanför fönstret och har bildat ett vitt, men mycket tunt täcke på marken. Jag har lite kluvna känslor in för detta. På ett sätt har det varit otroligt skönt med bar mark ända fram tills nu. Men samtidigt känns det som att det börjar bli dax för snö, på söndag är det ju redan tredje advent. Julstämningen höjs ju och det blir ju framförallt ljusare under våra annars så mörka decemberdagar. Sen är det otroligt skönt när snön kommer för våra fyrbenta vänner släpar inte alls in lika mycket smuts på deras sammanlagda 20 tassar. På tal om det, idag fyller min vackra prins år. Tänk att Diezel blir hela 3år, jag kan inte fatta att tiden gått så fort.

Nej nu är det dax för mig att stoppa i mig lite frukost och ta en morgonpromenad med colliepojkarna, men först dagens lucköppning:


Lucka 7

Du är konstnären
-livet din pannå

 ♥


Ha en fin onsdag!
Kramar Ida

 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar