söndag 4 december 2011

Dagens lucköppning 4 December

Jaha nu är det redan andra advent och vi får tända ljus nr 2 i adventsljusstaken.
Jag är uppe riktigt tidigt idag för mina tre små älsklingar Vincent, Alfons och Sally ville gå ut, efter att ha varit jätteduktiga och sovit hela natten lång. Även lilla Bamze ville ut en stund så då passar jag på med ett litet blogginlägg under tiden.

Så nu öppnar vi nästa lucka i min lilla adventskalender...



Lucka 4

Följ dina drömmar,
de är dina vägvisare.



Kloka ord det där, som jag skall börja leva lite mer efter.

Men nu blir det att släppa in min lilla Bamze-bus. Så att jag kan krypa ner under det varma gosiga duntäcket igen och ta en riktigt låååång sovmorgon.

Ha en fin söndag mina vänner.
Kramar Ida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar