lördag 3 december 2011

Dagens lucköppning 3 December


Idag vill jag börja dagens lucköppning med att säga tusen tack. Jag har nu suttit en stund och gått tillbaka i tiden och läst alla kommentarer jag fått.
Stort TACK till er alla som kommenterat min lilla blogg lite då och då. Jag blir så glad för era fina och värmande ord. Jag önskar att ni även i fortsättningen vill lämna ett litet spår efter er när ni varit här.
Jag vill även passa på att ge en kram till er alla och en var.

Men nu dax för lucköppning!!
Bakom dagens lucka döljer det sig ytterligare ett tänkvärt citat.
-Varsågod...


Lucka 3

Låt naturens skönhet vara balsam
på själens sår.




Naturen är min allra bästa läkekälla.
Att gå ut och bara njuta av den friska luften, stillheten och lugnet. Ta in allt det vackra man ser. Höra ljuden och känna dofterna. Jag är så glad och tacksam över att jag får bo som jag gör, där jag har min läkekälla alldeles runt husknuten.

Nu är det snart dags för mig att ge mig ut på en morgontur med hundarna
och njuta av en ny vacker dag.

Ha det gott.
Kramar Ida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar