onsdag 16 januari 2013

En vanlig onsdag...

God onsdagsmorgon på er!!
Helt plötsligt har min blogglust kommit tillbaka igen.
Nu gör jag inlägg för att det är roligt och inte för att jag känner att
det borde vara dags att uppdatera bloggen igen.

Såg förra veckan att torsdagstemat i Fabriken var "favorit i repris".
Jag tänkte därför att jag kör en favorit i repris ifrån mig idag för att testa på.

Gick precis igenom lite bilder nu under frukosten, så här kommer några
frukostbilder med hembakat bröd i repris...

 

Jag älskar min vackra tekanna, med muggar till...

 

...och hembakt bröd är väl en riktig vardagslyx?


 

Önskar er alla en riktigt fin dag.
Kramar Ida


1 kommentar:

  1. Underbara bilder.Mmm vad gott med nybakat bröd.Vardagslyx behöver vi alla .Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera