söndag 1 april 2012

Söndagsbilder...

Idag kommer det bara ett par söndagsbilder här från mig.


För ett tag sedan när jag var ute på en skogspromenad med mina älskade colliepojkar så fann jag ett halvtrasigt fågelbo som blåst ner från nått träd. Tänkte att detta hade ju inte fåglarna nån användning av längre så det fick följa med mig hem.

Jag fyllde detta med vaktelägg och la i ett av mina nya halsband med den fina texten:

De vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på.
De finns redan i ditt hjärta.
 
 Sen la jag i detta i min lilla bur som jag fyndade i Danmark och placerade den i vårt vardagsrumsfönster tills vidare.


 Tänk att jag inte behövde betala mer än 49 danska kronor för denna lilla söta bur. 
Tanken var att jag skulle ha den på uterummet, men nu får den stanna inomhus över påsk åtminstone.

Har ju lovat er mer bilder från Danmark, tyvärr kommer det nog dröja ett par dagar än. 
Men ni får hålla till godo med lite andra bilder så länge.

Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kramar Ida
  

1 kommentar:

  1. Väldigt fint påskpyntat! Resan lät rolig! Tror jag skall försöka åka med nästa år. Kände att våra döttrar var för små i år för att jag skulle klara mig utan dem i flera dagar! =) Glad påsk! Anna

    SvaraRadera