tisdag 22 november 2011

Jag är verkligen tok-kär!!!

Idag måste jag bara visa er något riktigt vackert.
Det är min fina vän Lotta som designat och skapat denna vackra ljusstake.
Vill du se fler av hennes allster kan du klicka på länken Många Rum i den högra spalten så kommer du till hennes webshop. 

-Det var kärlek vid första ögonkastet och jag föll verkligen pladask!
Först funderade jag en liten stund innan jag bestämde mig,
man faktiskt kan köpa en julklapp till sig själv.
Håller ni inte med mig??


Bild lånad från Många Rum



Nu känner jag mig riktigt nöjd, för den är beställd
och om några dagar kommer den att förgylla vårt hem. 
Hi hi... 

Den senaste tiden har vårt vardagsrum påbörjat en liten förvandling.
De bruna skinnsofforna har åkt ut och våra vita ektorpsoffor från Ikea har fått flytta ner, till både kissanas & min stora glädje.
Sen flyttade vi in TV-n i ett skåp och det är så otroligt skönt att slippa se eländet. 
Så har jag äntligen fått upp min efterlängtade hylla på väggen, som jag nu fyllt med en massa gamla vackra saker som jag hittat i min skattkammare (de gamla bodarna på gården)

Idag fick jag sån inspiration till att börja julpynta där inne när det blir så fint. 
-Den ljuvliga ljusstaken kommer verkligen att bli som pricken över i, i vårt "nya" vardagsrum.

Bilder kommer snart, håll till godo.
Ha en fin vecka och en underbar första advent om jag inte tar mig tid att titta in innan dess.

Kramar Ida

 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar