fredag 11 november 2011

Fredag igen...

Oj vad veckorna går fort, nu är det redan fredag igen.
 Jag är på ett sånt där riktigt pyssel och piff-humör och jag har flyttat om lite här och där i huset den här veckan. När jag känner mig lite mer färdig skall jag ta kameran och fota lite så jag kan bjuda er på lite nya bilder här hemmifrån.
Så länge får ni hålla till godo med lite bilder från i våras.


De här bilderna är från övervåningen. Här ser ni mina favoritmöbler.
Denna vackra spegel fick jag i studentpresent.


Just denna hörna ser i stort sett lika dan ut fortfarande, trots att bilerna är tagna i våras...



...men i vasen byter jag blommor ofta och sorterna varierar efter årstid.
I våras stod där dessa ljuvliga penseer. Men den senaste tiden har det stått höstastrar där.
-Snart är det nog dags för årets första vita hyacint att flytta dit :)


Lite tänkvärda ord i fina ramar är något som jag gillar att förgylla vårt hem med.
Det är aldrig fel att bli påmind om att ta vara på stunden.

Nu önskar jag er alla en helt underbar helg.
Kramar Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar