söndag 9 oktober 2011

Jag känner mig så lycklig...

Ibland är det en tanke som slår mig:
Att jag har en enorm tur som får leva mitt liv precis som jag alltid drömt om.

Tänk att jag får bo i ett underbart hus mitt på landet, alldeles nära denna vackra natur. 
Här njuter jag verkligen av allt det vackra som jag omges av. Jag är så glad över mina fyrbenta vänner och jag försker göra allt för att ge dem ett härligt liv. I gengäld får jag tillbaka deras villkorslösa kärlek, som inte kan mäta sin vikt i guld.

Jag är också så himla glad och tacksam över att jag har alla mina nära och kära runt omkring mig. Mina underbara föräldrar, min allra käraste syster med sin familj, mina fina vänner och framförallt är jag så otroligt lycklig över att jag får dela mitt liv med den underbaraste människan jag vet, 
min stora kärlek A. 

Jag blir så varm i hjärtat bara av att tänka på allt det fina som jag omges av.





Nu var det en tanke till som slog mig:
att siffervisaren på min blogg har slagit över 5000 sidvisningar.
Då kan jag inte riktigt låtabli att fundera över vilka ni är som kikar in här hos mig.
Ni gör mig faktiskt riktigt nyfiken...

Jag vet att det har varit tunt med inlägg här det senaste halvåret. Men nu när hösten gjort sitt intåg så känner jag att det börjar bli roligare att slå sig ner framför datorn igen. Det är ju nu både mörkare och kallare vilket gör att man känner sig mer sugen på att gosa in sig inomhus med en kopp te och drömma sig tillbaka lite. 
Detta har gjort att jag även känner att jag  återfått lusten att blogga igen.

Jag hoppas att ni som kikar in här finner glädje i det och ni får mer än gärna lämna en liten kommentar.
-Då gör ni mig extra glad :)


Ha nu en riktigt fin söndagskväll mina vänner...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar